Unimog vrachtwagen

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Unimog
Op zoek naar Unimog? - Zoek Unimog in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Unimog, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Unimog > Forum > Algemeen > Rijbewijs
  John  1. Geplaatst op 16 november 2004 om 00:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Mag je een Unimog rijden met BE rijbewijs of heb je een Groot rijbewijs nodig?

M. Wink  2. Geplaatst op 02 januari 2005 om 22:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Op een Unimog mag je gewoon met een B Rijbewijs rijden

Meentjuh  3. Geplaatst op 16 januari 2005 om 17:56 uur   quotenieuw berichtemailedit 

op een unimog mag je tog ook met een trekker rijbewijs????????
xxxx
meentjuh

Leen  4. Geplaatst op 24 januari 2005 om 07:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ja joh, je mag zelfs zonder rijbewijs op een Unimog rijden!!!!!

Liske  5. Geplaatst op 03 februari 2005 om 09:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 24 januari 2005 om 07:23 schreef Leen het volgende:
Ja joh, je mag zelfs zonder rijbewijs op een Unimog rijden!!!!!

en dan maar hopen geen controlle te krijgen zeker

Hedser  6. Geplaatst op 15 april 2005 om 17:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste lezers,

Volgens is het zo dat de unimogs uitgevoerd met een 2 cilinder moter
(en die zijn er) daar mag je met een trekker rijbewijs op rijden en dat is dan tot een maximum van 30 kilometer per uur...

kan iemand mij / ons bevestiging geven of dit waar is....

bij voorbaat dank,
Hedser Heinsius

Mark F.  7. Geplaatst op 18 april 2005 om 17:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi,
Ik zou krijg een unimog willen kopen want het lijkt me wel luek en ik heb al een trialmotor die dan achterop zou kunnen.Nou weet ik nog niet zo veel van unimogs af.Ik ben pas 15 maar mij is verteld dat je een unimog mag rijden met brommer of tractor rijbewijs als he 16 bent.

Ik zou graag wat meer informatie willen hebbe over hoe het zit met een unimog rijbewijs als je 16 bent en ook of een unimog betrouwbaar is en niet al te duur (want ik heb niet zo veel geld )

Alvast bedankt,
Mark

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Mark F. op 18 april 2005 om 23:52:09

Leen  8. Geplaatst op 23 mei 2005 om 08:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

* 2 cilinder unimogs? Nog nooit van gehoord!
* Rijbewijs is absoluut niet nodig als je prive met de Unimog rijd.
Kijk ook in het archief op Unimog.nl --> Prikbord --> Archief --> rijbewijs

Willem  9. Geplaatst op 01 augustus 2005 om 19:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

nou je mag een unimog rijden met een traktor rijbewijs maar dan mag hij eigenlijk maar 30 kmh dus dan moetten zij 3e en 4e vast gezet zijn da je daar nie in kunt schakelen

Jos Van Der..  10. Geplaatst op 22 december 2005 om 10:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

een unimog hoeft niet perse de hoogste versnelling geblokkeerd te worden zodat deze niet harder kan dan 25 kilometer per uur. Dit moet alleen wanneer hij op papier een vrachtwagen is. Dan moet je hem laten terugkeuren door de rdw. Dit is dus altijd het geval bij een unimog 404. Deze is een vrachtwagen vanaf de fabriek. Deze moet dus absoluut teruggekeurd worden door de rdw. Verzekeren op landbouw is geen probleem. Dit doet de verzekering bijna altijd. Alleen als je een ongeluk krijgt en hij is nog een vrachtwagen dan trekt de verzekering zich terug en keert dus niks uit. Met gevolg dat de schade door jezelf betaald moet worden....

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X